حمام ترکی در کوش آداسی
نوشته شده توسط : maryam

حمام ترکی در کوش آداسی

 

 

حمام ترکی از مهم ترین تفریحات کوش آداسی  است . صدها سال است که حمام ترکی بخشی از فرهنگ ترکیه است . قدمت حمام های ترکی به بیش از ۲۵۰ سال می رسد .  حمام ترکی یک دوش ۱۰ دقیقه ای نیست ،  یک سنت است که نه تنها بعد از آن بدن کاملا تمیز می شود  بلکه آرامش فوق العاده ای نیز به گردشگران تور ترکیه 94 دست می دهد . حمام ترکی باعث طول عمر میشود و  یک تفریح  لذت بخش است . حمام ترکی کوش آداسی نیز همانند سایر حمام های این کشور به بهترین امکانات مجهز است  و میتوانید در شهر تفریحی کوش آداسی حمام ترکی را امتحان کنید .

حمام ترکی در کوش آداسی

 

بزرگترین خوصوصیت حمام فراموش کردن جهان خارج است ، هنگام ورود به حمام ترکی کوش آداسی ، اجازه دهید ذهن و روحتان رها شود و فقط از استحمام لذت ببرید .بهترین زمان برای استفاده از این حمام  در فصل زمستان است که واقعا هیچ جایی بهتر برای گرم کردن استخوان ها و پاک کردن تمام بدن و ذهن خود در بخار و آب پاشیده شده در محیط وجود ندارد . توصیه می شود که حمام ترکی را در تورترکیه فراموش نکنید.

 

حمام ترکی در کوش آداسی

 

مطالب مرتبط:

حمام ترکی کوش آداسی

تور لحظه آخری ترکیه





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: حمام ترکی در کوش آداسی,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: