نوشته شده توسط : maryam

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. اینبلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.



:: برچسب‌ها: بلیط پاریس, بلیط,بلیط پاریس,بلیط ایران ایر ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هواپیمایی اطلس جت در سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد و دارای هواپیماهای ایرباس و بوئینگ میباشد و طول عمر هواپیماهای اطلس جت برای  بلیط های آن کمتر از 15 سال میباشد. 

مقصدهای فعلی بلیط های  هواپیمایی اطلس جت ترکیه :
1.تهران استانبول تهران - سلیمانیه و اربیل عراق – قبرس شمالی ترک فرودگاه ارجان - پرواز داخل ترکیه ( استانبول – انتالیا – میلاس بدروم – ایغدیر – وان – قاضی انتب – دالامان – کایسری ) 

 بلیط های ارزان قیمت تهران به مقصدهای اطلس جت را میتوانید با ارزان ترین قیمت از دفتر فروش اصلی این شرکت (سفرهای 5 ستاره) 

براي مسافريني که به ترکيه مسافرت مي کنند ، هواپيمايي اطلس جت نامي آشناست . علاوه بر پروازهاي چارتر که اين شرکت هواپيمايي در سالهاي اخير بين شهر هاي مختلف ايران و ترکيه برقرار کرده است ، يکي از مشهورترين ايرلاين هاي داخلي در ترکيه ميباشد . اطلس جت در سال 2001 ميلادي و با 2هواپيمايي بوئينگ شروع به فعاليت نموده است.

و اکنون با در دست داشتن ناوگاني از ايرباسهاي مدرن 320 و321 و330 به فعاليت خود ادامه مي دهد. 

از ويژگيهاي بسيار مهم اين هواپيمايي سرويس   بلیط اتوبوس رايگان است که به مسافرين خود ارائه مي دهد اگر به وب سايت اين هواپيمايي مراجعه نماييد جدولي را مي بينيد که مسير هايي را که شامل ترانسفر رايگان مي گردند ذکر شده است.
به علاوه اين هواپيمايي در مسير سيستم پذيرايي نيز دارد و درمقايسه با هواپيمايي هاي ديگر از نرخ مناسبي برخوردار است.
درحال حاضر  بلیط پرواز ازتهران در مسيرهاي استانبول، آنتاليا، ازمير، بودروم، دالامان، ارجان(قبرس)، لندن و... با قيمتهاي مناسب برقرارميباشد. 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بلیط اطلس جتبلیط,بلیط اطلس جت,بلیط هواپیما, ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهدکه در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در فضایی به مساحت 33000 مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان مشهد در کنار بزرگراه کلانتری، یکی از مسیرهای اصلی مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز با طراحی زیبا می باشد. برخی از امکانات هتل رایگان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند استفاده نمایند مانند : مجموعه آبی , 20% تخفیف ویژه سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. امکانات هتل پردیسان مشهد شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , لاندری , تاکسی سرویس , سالن ویژه کنفرانس و همایش , استخر ,جکوزی و سونا , زمین تنیس , فروشگاه برای خرید , آرایشگاه که مسافران تور مشهد در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته باشند , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , نمازخانه , سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای میهمانان و مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و غیره می باشد .در تور مشهد 94 دیدن این حمام بی نظیر را از دست ندهید. بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد و نظر گردشگران تور مشهد را به خود جلب می کند. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
جت اسکی در آب های جزیره کیش

امکان نداره به کیش سفر کنید و هوس جت اسکی سوارس به سرتون نزنه ! این تور کیش سفری هیجان نگیز به همراه جت اسکی سواری را در آب های دریای آزاد جزیره کیش براتون به ارمغان میاورد. شرايط مطلوب آب و هوايي در طول سال، درياي مناسب و موقعيت جهانگردي كيش سبب شده است كه اين جزيره امكانات تفريحي و ورزش هاي دريايي فراوانی را در خود جاي دهد .از این رو چند نکته ای رو که توی این ورزش شما گردشگران تور کیش حتما باید بهش دقت کنید را یادآوری می کنیم:

 

  1. ظرفيت جت اسکي 2 نفر ميباشد.
  2. به افراد زیر از 20 سال جت اسکي داده نميشود مگر با همراهي مربي کلوپ و يا داشتن همراه بالاي بيست سال.
  3. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
  4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
  5. پوشش آقایان باید شلوارک و نهايتا مايو پاچه دار باشد (لطفا همراه خود بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري که کلوپ در اختيار آنان قرار خواهد داد ميتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و تنها به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده کنند.
  6. پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
  7. پرداخت هزينه جت اسکي و گرو گذاشتن کارت ملي و يا مبلغ يکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده کلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي برای جبران قسمتي از خساراتي که ناشي از عدم توجه اجاره کننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد.)

 

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مقرراتي که گردشگران تور کیش در هنگام اجاره ملزم به رعايت آن ميباشد به شرح زیر است:

  1. رعایت فاصله 100 متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگیری از بروز حادثه. 
  2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
  3. منطقه اي را که مسئول جت اسکي هنگام سوارشدن، جهت راندن برای شما مشخص می کند را بايد دقيقا رعايت کنيد.
  4. حرکات آکروباتيک و دور درجا زدن ممنوع است و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مراكز ورزشي و تفريحات دريايي از ساعت 9 صبح شروع به كار مي كنند و معمولا" تا غروب آفتاب پذيراي شما میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشند. 


مجموعه ورزشی مریم کیش دارای امکانات مجهز و مدرن ورزشی میباشد و همچنین این مجموعه دارای شانزده خط بولینگ میباشد و علاوه بر بولینگ تجهیزات بدنسازی ، کافی نت ، رستوران ، دنیای بازی ، گیم نت ، سونا ، کافی شاپ دارد که گردشگران تور کیش می توانند از این امکانات استفاده نمایند. این مجوعه ورزشی کنار اسکله تفریحی در بلوار دریا کیش واقع شده است .

 


باشگاه سوارکاری جزیره کیش در شمال جزیره در کنار دهکده المپیک قرار دارد . باشگاه اسب سواری کیش سال 1372 احداث شده است . این ورزش باعث راحتی و آرامش و سلامت جسمی فرد می شود . در این باشگاه همچنین مسابقه کورس اسب سواری برگزار می شود و گردشگران تور کیش 94 نیز می توانند به تماشای این مسابقه هیجان انگیز بپردازند. این باشگاه دارای 50 راس اسب  از نژادهای مختلف میباشد همچنین دارای درمانگاه دامپزشکی و افرادی برای مراقبت از اسبها است که گردشگران تور کیش میتوانند از این باشگاه برای تفریح و ورزش استفاده کنند .

 

اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که گردشگران تور کیش می توانند با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . 


این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده که گردشگران تور کیش نیز می توانند از این مجموعه دیدن نمایند. این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان و گردشگران تور کیش تعبیه شده است .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ونوس کیش از هتل های 3 ستاره خوب جزیره کیش میباشد که بسیار تمیز و لوکس است و همچنین نزدیک به بازار ونوس و مراکز خرید جزیره میباشد که برای مسافران تور کیش بسیار مناسب است.

آدرس : جزیره  کيش ٫ کنار بازار ونوس

هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل تور کیش در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل تور کیش 94 دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.

 

این هتل 1 ستاره که در سال های گذشته "آرامش" نام داشته. این هتل به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد مورد استقبال مسافرین تور کیش قرار دارد. این هتل شامل اتاقهای 4 و 5 تخته میباشد که قیمتی ارزان و مناسب دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

این هتل 4 ستاره بوده و در پشت پلاز بانوان کیش قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 1379 بنا شده است و تا مرکز جزیره 10 دقیقه فاصله دارد از امکانات این هتل تور کیش 94 ترانسفر گردشگری و بازارهای جزیره میباشد.

 

آدرس: کیش بلوار ایران-خیابان جامى -مجاور صدا و سیما

تلفن: 07644423630 

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره کیش میباشد که به صورت هتل آپارتمان میباشد و مساحتی حدود 20000متربع در جنوب شزق جزیره قرار دارد . این هتل 2 ستاره تور کیش دارای 92 اتاق و بیشتر از 270 تخت دارد . امکانات این هتل اپارتمان تور کیش 94 شامل رستوران ،کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره و پارکینگ میباشد و دارای صبحانه ، ناهار و استقبال فرودگاهی میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفهبه میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه,مراکز خرید ترکیه , بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه در سال 2011 در خلیجی نزدیک چشمه ی آب معدنی شد، هتل در منطقه بلک در 35 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته شده و به علت نزدیک بودن به کلوپ گلف مونتگومری، به زمین بازی گلف بزرگ نزدیک می باشد و علاقه مندان و مسافران تور ترکیه می توانند از این زمین بازی استفاده نمایند. هتل مکث رویال ترکیه یک بندر و یک ساحل شنی ویژه به طول 300 متر برای خود دارد. لابی هتل مجهز به اینترنت بی سیم و اتاق ها به اینترنت معمولی که به صورت رایگان است می باشند. غذاخوری هتل مکث رویال ترکیه دارای سرویس کامل می باشد که از یک رستوران اصلی , پنج رستوران با منوی غذایی آزاد همراه با موسیقی زنده , چارده کافی شاپ , یک کافه مخصوص شیرینی , چهار رستوران ویژه اسنک می باشد , هزینه صبحانه و ناهار و شام و اب میوه ها همه در هزینه هتل گنجانده شده است . سوئیت های خانوادگی مناسب برای مسافران تور ترکیه 94 همگی از چشم انداز دریا برخوردار می باشند.

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

هتل مکث رویال ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل مکث رویال ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam


این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران تور ترکیه 94 علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک گردشگران تور ترکیه می توانند از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست تور ترکیه و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . در تور ترکیه 94 خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 از این دیدنی های ازمیر در تور ترکیه 94 میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است و تعداد بسیاری از گردشگران تور ترکیه هر ساله از آن بازدید می نمایند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که شما گردشگران تور ترکیه 94 بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه, بازارهای ترکیه , مراکز خرید ترکیه , پاساژهای ترکیه , بازارهای خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل بابیل استانبول ترکیه

هتل بابیل استانبول ترکیه هتل مناسب برای اقامت خانوادگی که در منطقه ینی کاپی ساخته شده است. هتل بابیل استانبول ترکیه دارای 53 اتاق و 2 سوییت مرتب و تمییز می باشد. هتل بابیل استانبول ترکیه 15 km با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. اتاق های این هتل تور ترکیه 94 روبه دریای مرمره می باشد. این هتل با ایستگاه مترو 1 km، با قصر توپکاپی 1 km و با بازار بزرگ 500 متر فاصله دارد. هتل بابیل استانبول دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع , آرایشگاه که مسافران تور ترکیه بتوانند در طول اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند. پارکینگ ویژه هتل , فروشگاه برای خرید , مجهز به سیستم تهویه , کافی شاپ و مینی بار که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل بابیل استانبول ترکیه

هتل بابیل استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل بابیل استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل ویلاز کوالالامپور مالزی

هتل ویلاز کوالالامپور مالزی The Villas از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد که از این رو دسترسی به مکان های توریستی را برای گردشگران تور مالزی آسان نموده است هتل دارای 17 اتاق تمیز و راحت می باشد که تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته صندوق امانات را دارا می باشند

از امکانات هتل ویلاز کوالالامپور تور مالزی 94 می توان به رستوران و بار, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری و امکانات تفریحی، ورزشی نظیر سالن بدنسازی, میز بیلیارد اشاره کرد. این هتل مالزی با خدمات بی نظیر و برخورد مناسب کارکنان خود اقامتی آرامش بخش را به مسافران تور مالزی ارائه می دهد

آدرس هتل ویلاز کوالالامپور مالزی Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, Kuala Lumpur, Malaysia 46150

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویلاز کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی

هتل جی سیتی کلوب مالزی ( The G City Club Hotel ) از جمله هتل های 5 ستاره در شهر کوالالامپور مالزی به شمار می رود. این هتل مجلل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و در مجموع 180 اتاق دارد. همچنین هتل به اتاق هایی مخصوص معلولین با امکانات خاص مجهز می باشد از دیگر امکانات هتل می توان به یک سالن کنفرانس کاملا مجهز و صرافی در هتل اشاره کرد که برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور مالزی فراهم گردیده است.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات ورزشی این هتل نظیر مرکز بدنسازی هتل استفاده نمایند و استخر روبازی که برای تفریح مسافران تور مالزی در نظر گرفته شده است

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است. اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب به شما میهمانانتور مالزی ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شوید

مجتمع برجایا کوالالامپور مالزی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است  و دارای یک شهر بازی سرپوشیده است و به دنیای کیهان معروف است.و مساحتی به اندازه چهار میلیون متر مربع دارد و بلندترین مجتمع تجاری محسوب می شود.در این مرکز تفریحی و تجاری استخر،زمین اسکیت و مکان مخصوص بازی کودکان برای گردشگران تور مالزی وجود دارد.این مرکز تجاری دارای هزار مغازه شصت و پنج تریا و رستوران است و فروشگاه این مرکز بهترین لباسهای زنانه را عرضه میکند و نخستین سینمای دو و سه بعدی در این مکان تاسیس گردیده است

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

پارك پرندگان كوالالامپور مالزی
این پارک که دارای مساحتی به اندازه سه هکتار است و در محیطی سرسبز واقع شده است یکی از بزرگترین پارکها در جنوب آسیا است. و دارای هزار پرنده از گونه های مختلف پرندگان می باشد. در تور مالزی 94  تماشای این پرندگان زیبا را از دست ندهید

 

 

تین هو مالزی کوالالامپور

این معبد باشکوه مالزی که بر بلندی یک تپه قرار گرفته است و نوساز است و در سال هشتاد و نه میلادی ساخته شده است. این معبد مالزی به دلیل معماری سنتی و نوین و ستونهای سرخ رنگ نظر هر بیننده ای را جلب می کند.بیشتر چینی ها مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار میکنند و در این معبد طالع بینان طالع شما گردشگران تور مالزی را بیان میکنند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تور استانبول 94 تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... برای آسایش و راحتی شما میهمانان تور استانبول 94 اشاره کرد

هتل سینار استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.

آبراهه والنس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: آبراهه والنس استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل آدورا استانبول

هتل آدورا استانبول ( Adora Hotel ) از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود و یکی از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن می باشد. اين هتل شامل 15 اتاق مي باشد و تمامی اتاق ها مجهز به سيستم تهويه مطبوع هستند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و در صورتی که میهمانان تمایل داشته باشند خودشان رانندگی کنند هتل با اجاره دادن ماشین این امکان را برایشان فراهم کرده است . کارکنان پذيرش، شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما میهمانان  تور استانبول 94 می باشند. خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سبب گردیده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل گردد. ميهمانان تور استانبول 94 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ماهيگيري شرکت کنند و در باغ هتل به استراحت بپردازند

هتل آدورا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()