نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های مشهد

کاخ خورشید مشهد به دستور نادرشاه در سال 1151 قمری در شهر کلات , شمال شرقی مشهد ساخته شد و عملیات ساخت آن تا آخرین سالهای حیات نادرشاه یعنی سال 1160 قمری ادامه داشت . یکی از زیبایی های این کاخ برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 که به مانند خزانه نادرشاه به شمار می رفت این است  که کتیبه ای بسیار زیبا از سوره نبا دیده می شود که دور تا دور گنبد نوشته شده و ارزش این بنای تاریخی را نزد گردشگران تور مشهد چند برابر می کند . سنگ های پر حجم و سنگین این بنا که موضوع آن‎ها انواع میوه‎های گرمسیری و پرندگانی چون طوطی است، به بنا جلوه خاصی داده اند و گفته می‎شود این سنگ تراشه‎ها همان هنری است که نادرشاه از معماران هندی طلب کرد تا در زمانی که میوه‎هایی مثل موز، آناناس و... در ایران وجود نداشت، کاخ خورشید با این نمادها سنگ تراشی شود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این کاخ دیدن کنید.قصر خورشید، ساختمانی سه طبقه است با زیرزمینی مخوف و تاریك كه گفته‌ شده یا مکان نگهداری بخشی از خزاین نادر بوده یا زندانی برای مغضوبین او بوده است. طبقه دوم یا هم كف، تالاری بزرگ در میان دارد و اتاق‌هایی در اطرافش نیز وجود دارد.

 

 

 

 

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است.این روستا نزد مسافران تور مشهد زمستان 94 بسیار طرفدار دارد. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این روستا دیدن کنید. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می کند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسر هتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد بهمن 94 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

 

 

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد 95 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد نوروز 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهمن 94 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل هاترا مشهد در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد زمستان 94 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

 

 

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات دی 94 قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تفریحات کیش

 

ورزش بولینگ نخستین بار در مصر باستان انجام شده است و از آن زمان به بعد کم کم در سراسر دنیا رواج یافته است و امروزه یکی از تفریحات کیش به شمار می رود به طوری که اکثر مسافران تور کیش  وقتی به این جزیره سفر می کنند از این ورزش استقبال ویژه ای می کنند. بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای کسب امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند.در تور کیش نوروز 95 حتما این ورزش را انجام دهید.ساخت مجموعه تفریحی ورزشی و توریستی مریم کیش در اواخر سال 1383 به پایان رسید و در اوایل نوروز 1384 به بهره برداری رسید تا محیطی برای ورزش و سرگرمی خانواده ها بویژه جوانان عزیز که در تور کیش شرکت میکنند و یا حتی کسانی که برای کسب و کار به کیش سفر میکنند باشد تا بتوانند ساعاتی را در این محیط دلنشین و مجهز به انواع سالن های ورزشی به دور از هیاهوی زندگی کاری و شهری در تور کیش سپری کنند.مجموعه ورزشی مریم کیش دارای 16 خط بولینگ و همچنین مجهز به سالن بدنسازی، دنیای بازی کودکان، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، کافی نت، کافی شاپ و رستوران برای گردشگران تور کیش میباشد.سالن بولينگ مجموعه ورزشى مريم، جديدترين و مجهز ترين بولينگ ايران ، داراى ۱۶ خط بولينگ ديجيتالى مطابق با استاندارد حرفه اى بين المللى و مجهز به نور پردازى Black Light مى باشد.

 

 

 

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان تور لحظه آخری کیش امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را توسط گردشگران تور کیش آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

اسکله تفریحی کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات در تور کیش به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد از مسافران تور کیش است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکله تفریحی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در تور کیش نوروز 95 از این پارک دیدن کنید.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک برای مسافران تور کیش نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک برای مسافران تور کیش است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا در تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک توسط گردشگران تور کیش ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل لوتوس کیش یا همان لاله سابق از هتل های ۳ ستاره کیش بود که در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع احداث شد و در سال ۱۳۹۰ بعداز بازسازی از ۳ ستاره به ۴ ستاره ارتقاء یافته و نام آن به لوتوس تغییر یافت. این هتل نزدیک هتل سورینت صدف کیش قرار گرفته است و دارای ۷۲ اتاق و ۲۵۰ تخت می باشد. این هتل مانند هتل داریوش کیش دارای معماری دوره هخامنشیان است. هتل لوتوس از هتل هایی است که اکثر گردشگران تور کیش از تمیزی و امکانات آن رضایت کامل دارند.در تور کیش زمستان 94 در این هتل اقامت کنید.

هتل لوتوس کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین برای رفت و آمد مسافران تور کیش زمان  میبرد.

امکانات هتل لوتوس کیش برای گردشگران تور کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه

 

 

 

 

 

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.در تور کیش تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... برای گردشگران تور دبی 95 هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره در تور دبی نوروز 95 است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی برای گردشگران تور دبی :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

 

 

 

یکی از مجللترین هتلهای دبی هتل مترو پولیتن پالاس دبی است که با طراحی و معماری اسلامی در پل آل مکتوم در منطقه دیره واقع شده است که شامل ۲۱۲ اتاق خواب بوده که دارای امکاناتی ممتاز و درجه یک میباشد و با پرسنل های مجرب، کار آزموده و با اخلاق، محیطی کاملا مطلوب را برای مسافرین تور دبی فراهم کرده است.این هتل به نهر دبی و برج مشهور ساعت دسترسی راحتی دارد. هتل 5 ستاره متروپولیتن پالاس دبی 5 دقیقه با ماشین، تا بازار طلا فاصله داشته و امکاناتی را از قبیل استخر روباز، سونا و ورزشگاه به میهمانان تور دبی تعطیلات زمستان 94 خود ارائه میدهد. اتاق های بزرگ هتل از نشیمن و تلویزیون LCD برخوردار میباشند و به سبک سنتی عربی ویا شرقی طراحی شده و برخی از آنان نیز مجهز به میز کار و یخچال میباشند.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای رستوران است که یکی از رستوران های این هتل که از هتل های 5 ستاره دبی است لبنانی بوده و به برگزاری موسیقی زنده میپردازد.3 رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند. میهمانان تور دبی 95 میتوانند با بهره گیری از خدمات ماساژ درمانی دمی را به آرامش درجکوزی سپری کنند. اطلاعات هتل، شبانه روز پاسخگوی میهمانان تور دبی میباشد. باشگاه گلف دبی تنها چند دقیقه با ماشین، تا هتل فاصله دارد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارکهای معروف دبی

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک در تور دبی زمستان 94 اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در تور دبی در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

پارک مشرف در دبی

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر در تور لحظه آخری دبی، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره دبی

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات زمستان 94 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

 

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی زمستان 94  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 

 

 

هتل دلفین دبی در قلب بر دبی (Bur Dubai) در خیابان خلیدبن ولید (Khalid Bin Walid) کنار بازار مینا قرار دارد. ایستگاه قطار در نزدیکی هتل است و فرودگاه بین‌المللی دبی حدود ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.این هتل دارای استودیو و آپارتمان‌های مختلفی‌ است که هرکدام با سبکی خاص مبلمان شده‌اند. مهمانان تور دبی می‏‌توانند واحدهای اقامتی استودیو یا آپارتمان‌های با دو اتاق‌خواب و فضای پذیرایی جداگانه انتخاب کنند. حمام‌های اختصاصی داخل اتاق با دوش و وان فراهم است و اتاق‌ها دارای تخت دونفره یا کینگ‌سایز هستند.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.دیگر امکانات داخلی هر اتاق عبارت است از خط مستقیم تلفن، اینترنت، گاوصندوق، ماشین لباسشویی، لوازم اتو و بالکن یا تراس. آشپزخانه‌ها دارای یخچال، اجاق، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه برای گردشگران تور دبی هستند. برای تمام واحدهای اقامتی، سیستم تهویه‌ی مطبوعِ مجزا در نظر گرفته شده است.این هتل آپارتمان ۱۱۰ واحدِ اقامتی بزرگ با پارکینگ و گاراژ رایگان ارائه می‌دهد. مهمانان تور دبی 95 بدون اینکه مجبور باشند از لابی هتل عبور کنند، می‏‌توانند از پارکینگ مستقیم به اتاق بروند. هتل دارای لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، سلمانی و اتاق تلویزیون است. مسافران تور دبی با اهداف کاری می‌توانند از امکانات کنفرانس و اینترنت بی‏‌سیم استفاده کنند. سرو غذا در اتاق و خشک‌‏شویی نیز ارائه می‏‌شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید استانبول

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد.در تور استانبول بهمن 94 از این فروشگاه خرید کنید. همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور استانبول تعطیلات دی 94 موجود می باشد.

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند .برای مسافران تور استانبول 95 در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … برای گردشگران تور استانبول به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید در تور استانبول تعطیلات عید 95 نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری استانبول

 خلیج شاخ طلایی استانبول

خلیج شاخ طلایی استانبول یکی از بی نظیر ترین و قشنگ ترین لنگر گاه های طبیعی در دنیا می باشد که بخش آسیایی استانبول را از بخش اروپایی آن جدا می کند. خلیج شاخ طلایی شکلی شیپور مانند دارد از این جهت به خلیج شیپوری معروف می باشد این خلیج از جمله مکان های جذاب و تفریحی و از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می رود. خلیج شاخ طلایی سابقه تاریخی دارد که قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد ؛ در آن زمان از این منطقه به عنوان مرکزی جهت تجمع کشتی های تجاری و کشتی های نیروی دریایی استفاده می کردند . دیدار از این خلیج در تور استانبول 95 خالی از لطف نیست.در واقع این خلیج مدخلی است که با دربای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . در حاشیه این خلیج زیبا شما می توانید نظاره گر مناظر زیبا و منحصر به فرد خلیج , خصوصا در هنگام غروب آفتاب باشید تماشای این خلیج زیبا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما در تور استانبول نوروز 95 به ارمغان می آورد .

 

ساحل ریوا استانبول یکی از سواحل پر رفت و آمد در 40 کیلومتری استانبول است و به فانوس دریایی اندولس و سیله که یک دهکده گردشگری می باشد بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه می باشد.ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن،رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش در تور لحظه آخری استانبول  مشهور است. این ساحل امروزه یکی ازمناطق توریستی استانبول است که قدم زدن در آن آرامش خاصی به انسان می دهد.می توان در تور استانبول نوروز 95 در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی پرداخت و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا گرفت.در ساحل ریوا استانبول، چند رستوران کوچک ساخته شده که گردشگران تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند و یک پیک نیک خاطره انگیز داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان تور استانبول طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95  میباشد.در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول 95  فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول در تور استانبول زمستان 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند

 

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند زمستان 94 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه در تور تایلند نوروز 95 مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 

 

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این پارک دیدن کنید.

 

 

 

 

ساحل کاتا در پوکت تایلند یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی در تور تایلند نوروز 95 نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()