آبشار مرادیه وان ترکیه
نوشته شده توسط : maryam

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه ترکیه در 88 کیلومتر شهر وان قرار گرفته است و اگر گردشگران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 قصد داشته باشند که زمینی به ترکیه سفر کنند و از مسیر بازرگان چالدران بروند می توانند این آبشار فوق العاده را ببینند و لذت ببرند. آبشار مرادیه دارای تقریبا 80 متر عرض و حدود 6 متر ارتفاع می باشد و به قدری پرآب است که صدای آن اجازه نمیدهد هنگامی که گردشگران در یک فاصله 50 متری از آن قرار می گیرند صدای همراهانشان را بشنوند.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

لازم به ذکر است که برای دیدن این آبشار بسیار زیبا باید از روی یک پل طنابی معلق به طول 50 متر که با سیم بوکسور محکم شده است عبور کنید تا در مقابل آن قرار بگیرید. پس اگر گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 علاقه مند به هیجان با کمی ترس هستند حتما از این منطقه عبور کنند و از آبشار مرادیه دیدن نمایند. در این منطقه رستوران و کافی شاپ و حتی چایخانه های وجود دارد که ظاهرا شبیه خانه های چوبی هستند. مسافران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 می توانند در این خانه های چوبی لحظاتی را سپری کنند و از دیدن مناظر زیبای آبشار مرادیه نهایت لذت را ببرند. اگر می خواهید در زمستان به شهر وان و آبشار مرادیه بروید حتما لباس گرم بپوشید چون این منطقه بسیار سرد و پوشیده از برف است.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشار مرادیه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: